tisdag 1 juni 2010

Miss

Ojoj. Dålig bloggdag igår. Men jag har ursäkter! Jag lovar!
Ska jag berätta vad som hände? Jag gör nog det..

Igår var jag ute på inspelning, äntligen! Äntligen eftersom jag suttit inomhus när det varit fint väder och klippt. Och sen har jag fått köra lite mer med nya kameran.

Jävligt smutt!

Sen lånar jag ut min bärbara till en annan kille som sitter och avlastar min klippning, så den har jag inte kunnat ta med mig hem eller suttit med. Men vafan. Skönt att slippa släpa dit och hem den varje dag.

Var och handlade lite viktiga saker igår också. Med viktiga saker menar jag lampor, diskmedel, maskindiskmedel. Sånt där som man inte köper så ofta..
Valde finmaskindiskmedel eftersom det var löning för inte så länge sen.

Det går bra nu.

Sen såg jag den här lappen.

Jag hajjar inte riktigt. Vadå 100 % ren? Är den smutsig annars? Eller är det renkött i glassen? Vad menar dom?

Nu har jag precis klarat ut Alan Wake. Jävlar vilket bra spel. Skitläskigt och mörkt, men ändå så att man vågar spela vidare. Och det passar bra på att det blev avklarat. Satt idag och funderade på om jag skulle köpa Red Dead Redemption. Men jag tänkte att "nää.. måste klara ut Alan Wake först..", så det passade ju bra! Måste köpa det först..

Ikväll ska jag och E gå och se SATC 2. Det betyder 70% tjejer och 30% ditdragna pojkvänner.
Tjoho..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar