onsdag 2 juni 2010

Andra gången.

Fyfan.. Fyyyyfan.. Att jag ens lät mig följa med. Johan hade väl gjort såhär om jag inte gjorde det..
Men han bad om ursäkt efter filmen. Eller han bad inte om ursäkt, han sa "jag fattar inte hur du kunde hänga på en andra gång!?!". Och nej. Andra gången var inte bättre. Jag kan inte förstå hur tjejer kan hurra och skratta åt de bittra tant-skämten! Ville bara vända mig om och skrika "FATTAR NI INTE ATT NI SITTER OCH TITTAR PÅ EN 2 OCH EN HALVTIMMA LÅNG REKLAMFILM!? SOM ÄR SKIT DESSUTOM!". Men det gjorde jag inte.
Inte ens Dasha tyckte den var bra. Och hon om någon borde väl få orgasm av alla närbilder på skor och lyxskit. Det ända (enda?) som förhöjde bio"upplevelsen" var när en sån där sf-personal skulle fram och berätta lite om filmen för publiken. Just när han skulle börja tog johan fram sin iPhone och skulle ta en bild till sin blogg. Sf-personalen såg det och hotade honom med att om han såg honom med "kameran" igen så skulle han få böta 50 lax. Johan blev röd i ansiktet och skönk ner i stolen och muttrade något i stil med "50 tusen... som om.. han kan ju inte reglerna.. ". Men som den uppmärksamhetskåta människa som han är så njöt han nog lite.

Jaja. Nog om det.
Idag har jag filmat åter igen. Filmat i mina gamla hoods på Lidingö. Längst ut på Elfvik var vi. Helvete vilken underbar dag det var! Sol. sol och åter sol! Var nästan sugen på att hoppa i vattnet tills jag upptäckte att det var snorkallt.
Fick dessutom massage av Felix. Han kom från ingenstans och började trycka på mig. Kände ett visst obehag till en början, men gav efter. Lite märkligt sådär..
Och kolla! Jag har fått färg!
 Man ser det inte riktigt på bilden men en liten kant efter att ha haft uppkavlade byxor på mig. Det är sjukt! På en dag! Gött! Jäklar vad håriga ben jag har. Typ inget hår på kroppen förutom benen.
Och idag skriver AB att det ska hålla i sig och att det är sommar nu. Och det vill vi väl tro på?

Men de uppkavlade byxorna är dessvärre historia nu tror jag. Mina favoritbyxor. Helvete vad bekväma dom har varit. Dumfan som jag är skulle jag försöka mig på att hoppa upp och över ett staket.
Ritsch sa det och jag fick ett vädringshål mellan bena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar