fredag 11 juni 2010

Waka Waka

Idag/imorse regnade det som utav helvete. Men ändå blev jag inte lika dyngsur som dom blir på film när dom går ut i regnet i 10 sekunder. Och då har jag en liten morgonpromenad till tunnelbanan också. Märkligt.. Men det var ju inte det jag skulle skriva om.

Idag börjar VM. Det är ju soft.
"Vem kommer vinna?, vilka är dom största förlorarna?, vilket land har bäst lag? Vilka har snyggast matchställ!?", frågar sig dagspressen.
Vilka som vinner tror jag på Spanien. Det är även dom som har det bästa laget, Brasilien ligger tvåa. Tyskland kommer ta silver och brassarna brons.  Största förlorarna kommer vara England. Dom kan bara inte spela landslagsfotboll numer. Kanske rycker upp sig i och försig, men jag tror det blir ett fiasko för dom. De som har snyggast matchställ får jag låta någon annan kolla upp.
Waka waka! Cuz this is Africa!



Tillägg: Vem fan har så mycket tid att man klipper ihop alla dessa fejkade musikvideorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar