onsdag 9 juni 2010

Trött

Jag känner mig trött. Sliten. Nästintill sjuk. Kanske är pollen, men det borde ju börja trappas ner nu väl?
Jobbat mycket. Jobbat hårt. Jag ska inte klaga, jag tycker om mitt jobb och tycker jag är bra på det jag gör. Men det kanske börjar ta ut sin rätt?
Känner mig bakfull. Men jag drack inte igår. Jag gjorde inget speciellt igår. Kom hem, innan Evelina för en gång skull. Satte mig och lirade RDR. Slogs mot banditer och red häst. Spelade länge. Glömde bort att äta. Evelina kom hem och gav mig en bitter min. Hon dukade fram frukostmiddag vackert på en bricka. Där fanns rostbröd, hårt bröd, leverpastej, marmlead och allt annat som hör till en finfin frukost.
Jag tackade och tog emot. Tittade på Modern Family och slängde mig i sängen. Död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar