tisdag 15 juni 2010

Matblogg!

Ojojoj vilken fin tjej jag har. Hon har varit ledig hela dagen och gjort massa nytta! När jag kom hem har hon hunnit med att plocka undan, tvätta och laga finfin mat! Okej, det var väl inte så mycket.. Men det är ju jävligt trevligt att komma hem till ändå! Själv gjorde jag nytta med att stryka skjortor.
Det finns något behagligt med att stryka skjortor. Se hur vecken blir släta och allt blir fint. Fast jag är värdelös på att stryka. Tar ju sån jävla tid! Får ångest när jag ser hur nån annan blir klar på typ 2 minuter medans jag står där i 5-6-7-8 minuter med samma skjorta. Men jag är lite pedantisk där. Vill att det ska bli superslätt. Sen blir det inte det. Och då blir jag ledsen.

Men maten. Ojoj vilken mat. Grisens entrecôte - fläskkotlett, med ugnsbakade morötter och en tjusig sallad. Och till det en kall öl. Härligt tisdagslyx!

Och nu jordgubbar med grädde och en till öl framför Brasilien - Nordkorea. Härligt.

EDIT: iPhone-bilderna gör det inte rättvist. Nu är det dags att skaffa en ny riktig kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar