måndag 7 juni 2010

Catkiller

Jag kan fan inte låta bli att skratta åt det här.


Snubben sitter mitt inne i sitt lir och så kommer en kattjävel och drar ur sladden för honom. Klart som fan han blir förbannad och slänger in katten i väggen!
Vet inte om jag skulle reagerat så våldsamt, men jag skulle nog inte tvekat att tänka tanken.

Jag kommer väl ihåg när jag själv satt och lirade GTA4 för inte så länge sen. Hade kört ett bra tag och inte sparat. Samlat massa prylar runt om i spelet och gjort massa miniuppdrag. Jag hade struntat i att spara på ett bra tag. Plötsligt kom jag på att jag behövde dra igång diskmaskinen så jag pausade spelet och gick in i köket. När jag var i köket blev jag sugen på kaffe också så jag satte igång och förberedde kaffekokaren. När jag sen skulle sätta i kontakten i väggen och sätta på kokaren så gick det inte. Allt blev svart. Alla lampor släcktes och diskmaskinen tystnade. Tv-spelet tystnade. En propp hade gått. Helvete vad arg jag blev. Då hade man velat ha slänga in något i väggen om inte en katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar