lördag 5 juni 2010

Grill

Fan vad det är jobbigt att ha en blogg förresten. Måste komma på något fyndigt att skriva om varje dag. Helst flera gånger om dagen då också.
Därför får det här bli ett "Dagens"-inlägg. Skriver också lite på sallongsfyllan så ni får ursäkta felstavelser och konstiga formuleringar.

Jag kanske även kan få in kort vad som hände under gårdagskvällen. Jag hamnade till slut på den studentmottagning som Evelina spenderade dagen på. Kom dit nykter klockan 22 då alla började gå till stadiet "pruttfull". Det var ingen höjdare. Eller jo det var ju jävligt kul och träffa alla som man inte träffat på länge. Tjejen som tog studenten är lillasyster till en tjejkompis till "E" (och mig) och alla polare till henne (och mig) var där också. Men jag kilade hem när de skulle dra ut. Kände inte riktigt för att gå ut. Dessutom mådde jag kasst och var trött.

Idag vaknade jag upp med tre flickor. Tog en kort chillstund på balkongen. Sjukt varmt och klockan var bara 9.
Sen kilade jag till jobbet. Där satt jag själv på kontoret och exporterade ut massa filmer och ändrade och fixade. Hann aldrig klart dock så det får nog bli lite jobb imorn också. Och jag som trodde Jeppe skulle sitta och göra mig sällskap, men icke!
Behövde dra vid 3-tiden pga två anledningar. Den ena var att hämta upp bokat spel på webhallen och sen skulle jag till min far på Lidingö. På Lidingö bjöds det på grillning

Jääävligt trevligt och galet gott. En frukost-lunch-middag vart det. Mätt som en gris vart jag.
Efter att ha skjutsat Evelina till sitt jobb hon hade under kvällen kunde jag äntligen ta en "AW". En whiskey och full blev jag.

Just ja. Spelet jag hämtade ut var detta.
Ensam hemma och kan få börja lira detta sent in på natten. Jo jag tackar!

1 kommentar:

  1. tjockis! det heter sen brunch. Jag vill också ha det där spelet.

    SvaraRadera