måndag 7 juni 2010

Minst underhållande?

Jag vet att jag kanske inte är en höjdare på att blogga när det gäller skrivandet, innehållet och inlägguppdatering. Men vafan. Jag är ju fortfarande nybörjare på det här. Läser ju knappt inga andra bloggar heller för den delen så jag hämtar inte upp så mkt från andra.

John den jävlen gjorde den här statusuppdateringen i morse/inatt.

(ja, jag blurrade den jävelns namn..)
Han menar att det var på skämt, att min blogg är en av få han faktiskt läser emellanåt. Men jag är tveksam. Han brukar förvisso vara skojfrisk på andras bekostnad, men att jämföra mig med ett renoveringsobjekt var ett slag under bältet.
Johns "fantastiska" rese-blogg hittar du förresten HÄR! Han uppdaterar jätte ofta och skriver korta lätta texter! Jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar