tisdag 8 juni 2010

DONE!

Ojoj. Igår jobbade jag sent. Jobbade som en iller! Klippte och ändrade och drog ut och gjorde fint.
Efter ett antal timmar och en mage som skrek efter mat blev jag äntligen klar med monsterprojektet jag jobbat med i de senaste 4 veckorna. Extremt skönt att kunna lägga det åt sidan, i alla fall för ett par dagar. Sen ska det göras ändringar på det säkerligen, men det är framtida besvär.

Jag drog hem någongång strax innan 22 och hemma väntade finfin mat gjord av kocken i hemmet. Nån skön firre med bulgur och hemmagjord remouladsås. Extremt gott. Firade med en öl till det också.
Efter maten var både jag och Evelina stentrötta så vi beslöt oss för att lägga oss i sängen och äta jordgubbar framför "Modern Family. Härlig dag på sätt och vis.

Idag är också en härlig dag känner jag på mig. Unnade mig en "sovmorgon", solskenet lyste välkommet in mellan gardinerna, blev klar med all morgonprocedur snabbt som attan, hann perfekt till tunnelbanan. Väl inne på kontoret klippte jag klart en annan grej på rekordtid och behövde inte göra några ändringar på det heller. Nu sitter jag och klipper en tredje sak. Och det går bra. Det går jävligt bra. Känner mig glad.

2 kommentarer:

  1. intresseklubben antecknar för fullt. IGEN! Skärpning!

    SvaraRadera
  2. Vid nästa löneförhandling - se till att deala in en sladdränna.

    Calle

    SvaraRadera