fredag 4 juni 2010

AC/DC

Vafan! Jag hade ju skrivit ett till inlägg från mobilen igår.. men det ville tydligen inte vara med. Jaja.
Hörde ni att jag var och såg ACDC igår? Jasså det gjorde ni? Jaja. Det var en sjuukt bra konsert i alla fall.
Vi började med att mötas upp på "The Londoner" på Karlavägen. Tog en snabb Newcastle och tuggade lite på Alexanders ledsna börgare.
Lika som bär.

Sen begav vi oss till folkmyllret och in i Stadion. Lerry försökte lura av någon stackars försäljare några horn, men misslyckades.
Jag upptäckte att dom hade en Catwalk mitt ut i publikhavet och föreslog att vi gick dit. Bästa platsen ever!
Vi fick ett gäng gratistittare över oss när det skulle börja. Dom lär ju haft en helvetiskt bra åktur.
 Nu skulle jag kunna skriva en lång utläggning om hur bra konserten var. Men jag skiter nog i det. Det var SJUKT bra. Det räcker. 5 av 5 post-itlappar!

Nu ska jag jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar