måndag 21 juni 2010

Nya pjucks

Helvete vad tiden går fort! Redan måndag och nya saker att ta itu med.
När jag kom in till jobbet imorse låg den här på mitt bord.

Första VIP-inbjudan! Nu tycker jag att det kan börja strömma in mer sånt.
Jag visade upp min nya kamera för bossarna. Dom blev skitglada!

Dasha var ännu gladare!

Vi åkte till Kungshallarna för att äta lunch. Dicken pröjsade (såklart).
Där valdes klassikern Santa Fee på Latino Cajun. Så jävla mycket mat, men gott är det.
Vi svängde förbi Terrace innan vi gick till bilen. Terrace är det företag som vi skaffat våra jobbjackor ifrån. Dicken passade på att utnyttja det samarbetet och tittade på ett par skor. Såklart blev jag också sugen. Herregud, mina skor som jag har nu köpte jag för typ 2 år sen och haft dom varje dag (förutom i vintras) så dom är bra utslitna. Högg tag i dessa som jag tyckte såg läckra ut. Adidas Stan Smith - skor.

Mjum mjum mjum.

1 kommentar:

  1. <3 Stan Smith. Spenderade min första paycheck på ett par likadana, så fruktansvärt bekväma skor.

    SvaraRadera