tisdag 29 juni 2010

Pissa

Snabb dag idag. Smygfilmade nere i tunnelbanan för en rätt kool grej. Själva filmningen blev väl kanske inte så sexig, men prylen vi filmade var riktigt tuff.
Sen kördes det på med det vanliga på kontoret innan jag och the "Dickmeister" for iväg till bushen Åkersberga.

"Nej men sluta..! Jag har ju sån dubbelhaka. Har ju blivit så fet.."
 
Där hämtade jag upp en bil som jag fick låna och körde hela vägen tillbaka. Var en halvmeter ifrån att köra på ett rådjur. Men konstigt nog brydde jag mig inte riktigt. Skakade på axlarna och fortsatte att prata i telefon.
När jag kommit hem ser jag att min laddare till kameran hade postats hem men var tvunget att hämtas ut eftersom den inte gick in i brevlådan. Påväg till affären funderade jag på vad som skulle ätas till middag. Beslöt mig för en gräsänklings-middag eftersom Evelina är iväg på annan ort och jobbar i några dagar.
Detta blev det.

En skön pizza från Formaggio Pizzeria och en Imperisk tjeckisk öl som smakar jord. Gött. Knäppte upp skjortan lite extra och la fötterna på bordet medan jag åt. Kände mig som en riktig man.

NU fotboll! Spanien - Portugal! Sett fram emot det hela dagen. Därför har jag inte haft nåt vettigt att skriva om, och inte nu heller. Haft lite andra saker i tankarna. Kom igen Spanien! Kom igen! Kissa på den där Ronaldo..!

4 kommentarer:

  1. inga kommentarer på detta. Det blir bäst så. Jo en sak förresten. VEM KÖR BIL OCH PRATAR I MOBIL SAMTIDIGT?! OMDÖMMESLÖST. SKÄMS!

    SvaraRadera
  2. Vem kör INTE bil när han har körkort? SOPA!

    SvaraRadera
  3. Det är sant. Jag tar tillbaka. Förlåt

    SvaraRadera