söndag 30 maj 2010

Nypan recap

Vi tog oss alltså till Nyköpings inneställe "Tellus". Och vem stod där i dörren och välkomnade oss om inte våran favoritvaktis Fadde?
Jag hälsade till honom från Johan men han gav mig bara en frågande blick. Fick i alla fall en bild med honom (eller ewe tjatade på mig att jag skulle ta en bild med honom.. lovar!)
Men själva stället var väl inget att hänga i granen direkt. Djjean.se spelade skivor med hits från igår.
Jag mådde fortfarande sådär efter gårdagens stohej så jag var väl inte heller på g direkt, men vi hade trevligt ändå!
 Idag är det Mors dag. Har dock bara samtalat med min egna på telefon då jag är här nere. Men vi firade Evelinas mor! Plockade liljekonvaljer och fick myggbett när vi gjorde det. Jäklar vad dom där äckliga blodsugande små krypen älskar mig. Ni visste väl att det bara är tjej-myggor som suger blod va?
Nu har jag däckat i solen på en filt och blivit mer uppäten av dom små vidren. Hur skönt är inte det? Ligga och lapa i solen klockan 18 och inte frysa. Äntligen!
 Fast nu jävlar kom ett sånt där jäkla moln.. Dags att gå in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar