fredag 7 maj 2010

Tvätt

Jobbar hemifrån idag. Har så galet mkt att göra så jag tänkte att hemma har jag inte lika mycket som stör en när man klipper.
Jag hade lite fel.
Jag och Evelina har tävlat med att samla på oss så mkt tvätt vi bara kan!
Vi gav upp nu efter ca en månads insamling. Nej skämt och sido. Så här är det fan varenda gång man ska tvätta. Man har ett berg med tvätt som bara står där och väntar på att få bli inslängt i en tvättmaskin. Och varje gång säger man "Nej, nu får vi fan skärpa oss. Nästa gång väntar vi inte lika länge". Men varje gång blir det samma sak.
Jag har fått ha på mig fulkallingar i en vecka nu typ för jag inte har några andra.

6 maskiner totalt vart det idag. Undra hur många det blir nästa gång?

Tvättstuga Uzbeki-style

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar