söndag 16 maj 2010

Recap 3

Sorry för dåligt bloggande.. Hade inte riktigt tid igår kände jag. Sen när jag kom på det var jag för full för att skriva. Detta var vad som hände under gårdagen.
Först skulle jag och Evelina bege oss till metropolen, Katrineholm, för att köpa en ny grill. Efter en stunds letande hittade vi en på Coop Bygg. Vi begav oss åter till Flen efter att evelina gått i lite affärer och hittat något kasst nagellack.

Jag började med att sätta ihop grillen omedelbart för vi skulle ju ha parmiddag denna kväll. Vuxet.
Medan jag satt och svor för mig själv över de extremt dåliga instruktionerna satt evelina och målade naglarna och drack kaffe. (okej hon gjorde all mat senare, men ändå!).

Efter att klockan slagit 6 rullade Alexander och Johanna in med sin nya bmw. jävla stekare..

Vi åt en väldigt god grillad kyckling tillsammans med massa annat som jag inte orkar skriva.
Efter maten kände vi oss lite tunga och matkom-iga så vi beslöt oss för att ta en promenad runt den vackra staden flen. Det var ju så galet härligt väder!

Dom skrattade åt mig när jag ville fota katter och ankor. Men det är ju tacksamt att fota djur, speciellt i sånt ljus.. Mmmhh...


Vi hittade en slänggunga och klättrade i träd.

När vi kom hem spelade vi lite spel. När inte det var roligt längre satte vi på en film. Jag fick min vilja igenom så det blev en micke-film. Sen blev klockan alldeles för mkt och jag hade inte hunnit blogga.

Idag ska vi på nya äventyr. Återkommer om det.

1 kommentar: