tisdag 11 maj 2010

Enkät

I brist på annat i väntan på renderingen snodde jag den här från Johans blogg. Såg kul ut.
Gillar enkäter.

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft. Eller en bordskant.

Vad var det senaste du såg på tv?
Det var väl igår kväll när jag skulle somna. Roast på Berns. Evelina hatar det. Hon gömmer sig jämnt under skämskudden.

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
14:00.. HAHA 13:55! Jag är bäst

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
En diskmaskin som bubblar på vid köket och folk som snackar i telefon här i kontorslandskapet

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Exporterade och skickade iväg några tipsfilmer till IKEA för godkännande

Vad har du på dig?(detaljerat)
Vita smutsiga Nike-skor från nån skoaffär i Katrineholm. Mörkgrå byxor från H&M. Svart t-shirt med blixtar i alla olika färger från T-shirt store (tack mamma), Ljusblå cardigan från H&M. Svarta strumpor från H&M (tror jag), röda kallingar från Björn Borg. Glasögon från Mono

När skrattade du senast?
Typ precis nu åt nåt Dicken sa. Inte min dick-dick utan chefen. Jag gillar att skratta.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tidningsurklipp med projekt från Hardhat och en Whiteboard.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Spara en hög pengar till mina framtida barn. Investera i lägenheter. Flytta till något större.
Ta med Evelina till Australien och Nya Zeeland och andra länder långt bort som man vill komma till. Kanske köpa sig en mini cooper.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Jag tror redan folk vet allt om mig. Sjukt tråkigt svar.. jag vet

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Oj.. det var ju en sjukt svår fråga. Äh.. hoppar till nästa

Tycker du om att dansa?
I love it! Speciellt efter en öl eller två. Och som jag tidigare skrivit, vill börja dansa igen. Men vart? Får ta tag i det.

Har du några husdjur?
En slöjtjärt (typ guldfisk) som vägrar dö. Jaja jag kanske är elak, men jag orkar fan inte med den längre.
 
Vilket jeansmärke?
Vilken konstig fråga? Favorit jeansmärke eller? Hum.. Har väl inget direkt favortimärke gällande jeans. Gillar mina elemenbrallor, men dom har spruckit lite här och där..

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Oj. När jag var liten ville jag ha en lillebror som skulle heta Felix. Men vete fan om jag skulle vilja döpa min son till det. Snöat in mig på Lionel (inte som Lionel Richie utan mer Lionel Messi).
Eller kanske Leif?
Om det blir en liten flicka så vet jag verkligen inte. Allt förutom typ namn i stil med Chanel, Dior, Desiree och sånna namn.

Vad vill du att gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Det är väl inte Gud som står vid pärleporten? Det är väl nån annan snubbe?
Men det skulle väl va kul om han sa nåt i stil med "ey ninja, why took you so long?!"

Vilken var din första konsert?
Minns inte riktigt. Tror det var Backstreet Boys på Globen. När dom flög in på wakeboardar.
Det va koolt.

Fyra favoritsaker utan rangording?
Min Iphone, min Macbook Pro, mitt Xbox, min TV

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag önskar att jag var bättre på att planera. Eller jag gillar iof att ha allt planerat, men är väl inte så jäklar duktig att planera i tid.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte riktigt. Vet att mamma ville ha Michael om det blev en pojke och pappa Madeleine om det blev en flicka. Så vart det Michael. Sen mellannamnet Erik kommer från farfar. Och Carl hette nån annan släkting tror jag. Sjukt tråkigt namn. Jag vet.

Gillar du din boendesituation?
Trivs bra som fan på Kungsholmen. Skulle dock vilja renovera lite i lägenheten.

Har du bra hörsel?
Har inte den bästa, men inte heller den sämsta. Fått en släng av tinitus men inte allvarlig.

Idrottar du?
Ska väl börja med det snart, men inte just nu.

Smeknamn?
Micke, Teddy, Pandan..

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Mos Def - Pretty Dancer på spotify

Nej nu gick Miike Snow - Silvia (Robotberget Remix) igång.

Har du hånglat med någon på din Skunklista?
HA! Skunk. Det hade man ju typ i 6:an. Nej det har jag inte

Vad ska du göra nu?
Fortsätta klippa tipsfilmer. 10 klara, 40 to go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar