torsdag 20 maj 2010

Hockey

Jag kanske verkar tjatig. Men nu säger jag det igen.
Sitter kvar här på jobbet och klipper. Ensam. Alla andra hår gått iväg på andra galej.
Gick upp 04:40 i morse och sitter kvar här än. Men trött är jag inte! Kanske blir en McD till middag. Nä.. Eller? nä.. Eller?..

Hockeyn går här i bakgrunden. Bokstavligt talat i bakgrunden. Teven står precis bakom mig.
Sverige vann precis över Danmark. Det kunde man ju gissat till sig. Även om Danmark överraskat i detta VM så fanns det ingen riktig chans. Ser nu att Sverige möter Tjeckien i Semin. Kul!
Men jag stör mig något otroligt på kommentatorn. Det låter som han bajsar på sig varje gång det händer något spännande. "Sverige kontrar. två mot eeeeööööhhhhn. missar målet..".
Lite som när Bengt Frithiofsson snackar. Kanske är han?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar