lördag 29 maj 2010

Nypan

Det blev aldrig någon mer uppdatering igår. Det var väl tur. Dickens kort gick varmt i baren. Ajajaj mitt huvud i morse. Men det var kul! Spymlan fick ett halvt betyg högre efter gårdagen. Fortfarande galet mycket folk, fortfarande segt i baren. Men maten var god!
Vi gick efter det vidare till Ambassadeur, hälsade på Dasha, tog en halv öl för att bege oss vidare upp en trapp till Kåken. Där var det också galet mycket folk. Och vi var fulla. Så det blev också bara en halv öl här innan jag och johan hoppade in i en taxi och begav oss hemåt.
Sov till halv 2 idag och senarelade min resa till Nyköping som jag skulle till idag.
Kom just hit till Jossans fars hus mitt ute på landet.

Tänkte slänga upp ett klipp med matlagning, men vet inte hur man gör så jag skiter i det.
Nu ska jag knäcka ett glas rött och börja med grillningen. Återkommer med uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar