onsdag 19 maj 2010

Blondan

Ja nu har det alltså varit inspelning av Schulman Show. Blondinbella och Gry Forsell var gäster.
Trevliga människor.
 När jag startade den här bloggen läste jag knappt själv bloggar. Det var nog endast vänners bloggar jag kunde klicka in mig på då och då. Tycker det var och tycker nog fortfarande att det är rätt ointressant att läsa om helt okända (eller kända) människors liv som man själv inte har någon "connection" med.
Blondinbellas blogg har jag knappt varit på. Frågade Johan nyss vad adressen är till hennes blogg. Han gav mig en blick som kunde döda.
Johan som förövrigt fick hybris när han träffade henne och fick henne att ställa upp på bild med honom.
Hon kallade honom för kukkuk, han skrattade och tänkte "yes hon kommer ihåg mitt namn!.. typ..".
Sen när hon ville att han själv skulle ställa upp på en bild så visste han inte var han var längre.
Det var sjukt kul att se på! Aldrig sett honom så darrig efteråt.

1 kommentar: