söndag 2 maj 2010

Recap 2

Oj nu har det varit dåligt bloggande. Igen.
Men jag har haft en anledning. Igår, lördag, begav jag och Evelina oss ner till Sörmland. Närmare sagt Flen, Evelinas hemstad. Där händer väl kanske inte så väldans mkt, så det har inte varit så mkt att skriva om helt enkelt. Men tänkte göra en kort kort kort sammanfattning om vad fan man höll på med denna helg.
För det är ju så sjukt intressant för andra att läsa om. NOT

Lördagen kom vi ner som sagt. Började med att hälsa på hos vänner till Evelina. Jonna sa adjö till Sverige då hon flyttar till Australien på obestämd tid. Det var sorgligt.
Det var ingen direkt hejdå-fest, utan mer att sitta i en soffa, dricka lite äppelcider utan alkohol, äta lite chirre och titta på dag/kvällsfilmen på femman Ciao Bella ((haha jag skrev balle först...) sjukt dålig "svensk" film).
 Kvällen spenderades med hennes päron och några grannar till dom. Det bjöds på räkor och vitt vin. Trevligt.

Denna dag började med att titta på några superintressanta vitsippor för att senare övergå till att fixa på en tennisbana inför sommaren. Dock inte jag då jag var tvungen att sitta och jobba med annat. Stackars mig.
Kvällen har spenderats hos mor där det har spelats ett "nytt" spel kallat "Retro".
Det blev tjafs om reglerna och svordomar flögs kors och tvärs i rummet.
Det var ett spel där man ska ha roligt under tiden man spelar och inte ett som går ut på att vinna. Helt värdelöst.
Nu ner i sängen och sova för att gå upp orimligt tidigt imorn.
Hej svejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar