onsdag 26 maj 2010

Vapiano

Så vart det en middag på Vapiano. Eller som svensk-italienarna säger, "Vapiaaaaanooooo".
När jag berättade på jobbet att jag skulle dit fick jag höra endast dålig kritik.
Att det skulle vara halvsunkigt och lång väntetid.
Men eftersom jag aldrig hade varit där ville jag få en egen uppfattning.
Det var mysigt. Trevlig inredning, skön atmosfär. Visst lite så där "vilja vara lyxig men ändå ha ok priser"-känsla. Och visst var det ok priser! Men att stå som i en matsals-kö och titta på när dom gör ens mat på ett lite "lyxigare" sätt var väl kanske lite nederlag. Kändes som ett billigare försök på den amerikansk-asiatiska restaurangen "Benihana". Dock utan show och mer väntan.
Men det smakade bra! Jäkligt bra! Får 3,5 av 5 Jukeboxar.

Dessutom var denna middag lite av ett firande. Ett firande av att ett projekt jag ska jobba med som blir av i sommar. Ett hemligt sådant. Firade vidare hemma med lite champagne!
 Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar