torsdag 13 maj 2010

Bio 2

Hemkommen från Biograf Söder.
När jag skulle köpa snask stod en suddig Matilda i kassan.
Kul att se henne, även om det såg ut som om hon inte hade den bästa dagen i år.

Robin Hood var faktiskt överraskande bra! Hade inte allt för höga förväntningar på den.
Den enda Robin Hood-historian jag egentligen kan, är väl den med Kevin Costner som Robin och Alan Rickman som sheriffen.
Men i den här filmen fick man ju faktiskt veta mycket mer om den där snubben. Saker som hände innan liksom.
Filmen var väl kanske lite lång i vissa stunder, men samtidigt väldigt info-rik utan att bli tråkigt.
Visst Johan somnade en stund, men det är för att han är han också..
Betyget: En stark 3a av 5 foppatofflor.

När jag kom hem hade fina Evelina lagat denna fina mat.

Lax och sallad med kokt rödbeta, avokado, lök, morot, och blandsallad. Detta tillsammans med lite feta och chevré och ett glas vitt! Mums!

Nu börjar snart tredje delen av Köping Hillbillies. Klockan 21:30 på SVT2
Jag kommer i alla fall titta. Kommer du?
Klart du kommer

2 kommentarer:

  1. jag hade en toppendag, bara det att du lyckades komma mitt i värsta rusningen, en aning stressad kan jag medge att jag var. kul att se dig med ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ok jag tar tillbaka det. Såg lite stressad ut :P

    SvaraRadera