tisdag 4 maj 2010

Butter

Kom hem för ett tag sen från filmningen i Grisslehamn.
Jag ljög på förra inlägget. Livet på vägarna är fan inte gött. Speciellt när man möts av katastrofköer så fort man närmar sig civilisationen. 
Dock blev jag glad att det fanns parkering strax utanför porten.
Men nu är jag lite butter.
Fick besked om att en grej jag gjorde för Bauhaus inte vart godkänt pga olika anledningar så nu försöker jag rädda det gamla materialet.
Dessutom har jag inte hunnit tanka in materialet från idag.
Dessutom är jag sjukt hungrig men orkar inte laga något.
Dessutom vägrar Tv4 sport visa första halvlek av Barca-matchen idag för nån jävla superettan match.
 Argh!

Men med motgångar brukar det oftast komma positiva saker tillslut.
Får väl sitta och vänta på dom så länge medans min mage kurrar ihjäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar