torsdag 13 maj 2010

Hoodie

Johan kom idag tillbaka från sin stekiga resa till Paris. Han var förbannad när han såg hur han hade blivit placerad efter ommöbleringen häromdagen.
Han blev ännu mer förbannad när någon hade suttit på hans plats och inte plockat undan efter sig.
"Vem fan är det som har grisat ner på min plats?!" skrek han och hytte med näven.

Vi ska på biodejt senare idag och se Robin Hood.
Synd att jag redan har köpt biljetter via nätet, annars hade det varit ett perfekt tillfälle att säga
"Det är Rrrrobin Hood jag vill ha!" till kassörskan i luckan.

3 kommentarer:

  1. Haha, den fick du minsann till! Tjockis.

    SvaraRadera
  2. Hahaha det där sista var så tråkigt så jag var tvungen att skratta ändå.

    SvaraRadera
  3. då hade du fått säga det till mig, fast den är redan passé så det var lika bra att du slapp!

    SvaraRadera