fredag 24 september 2010

Hemmet..

Gör en avvikelse från förra inlägg med bildkavalkader. Jag pallar inte sitta här i flera timmar för att lägga upp bilder via det här dåliga nätet. Tar igen det nästa gång. "Lovar"..  Var förresten inne häromdagen på bredbandskollen och kunde inte ens få ett resultat över hur dålig uppkoppling jag hade innan det gick ner. Känns ju bra.
Nu är det lite mindre än hälften kvar av min vistelse här i Colombia. På den första hälften har jag lyckats bli brun, fjällat bort det bruna, blivit brun på nytt, uppäten av diverse insekter, mögelskadad av rummet, magsjuk, fått konstiga utslag och blivit "smal". Frågan är hur resten av tiden kommer se ut. Kommer bli intressant. Fy satan vad jag längtar hem.
Eller. Hem längtar jag egentligen inte så mycket till. Mest alla nära och kära där hemma.
Som mina systrar. Jag lovar att bjuda på middag där hemma som jag så länge lovat. Vad önskas?
Som mina vänner. Dra igång 360-maskinen! För snart kommer jag hem! Pes 11 någon?
Som mina föräldrar. Vykort kommer någon gång! Ska bara hitta ett ställe där jag kan köpa dom.
Och som min älskling. Helvete vad jag saknar dig. Det är sjukt. Obeskrivbart!

Och maten och min säng såklart. Men det förtjänar ett helt eget inlägg.

Bjuder på den här också eftersom jag har snöat in på Nine inch nails igen..

6 kommentarer:

  1. Jag längtar med! Och hela bunkern längtar efter dig :P Snart så! Love!

    SvaraRadera
  2. Hej Micke kan vi få lite mer info och foton om ert "fina" hotel. Pappa och Monica

    SvaraRadera
  3. Pes11, där sa du något! Jag sitter hemma och nöter demot så länge.

    SvaraRadera
  4. ska bli så trevligt att bli bjuden på middag! Jag vill ha äkta autentisk colombiansk mat!!

    SvaraRadera
  5. Åh, fina bror! Jag vill gärna ha en special-paj gjord av med "colombiansk" känsla :) Saknar dig med! När du kommer hem så tycker jag att vi ska ta en utekväll och dricka oss redlöst fulla och sjunga singstar! Kramar Nina(min gubbe hälsar ;)

    SvaraRadera
  6. Jag vill oxå ha god colombiansk middag och goda drinkar så kan du få lite bulgarisk mat!

    SvaraRadera