torsdag 23 september 2010

Boys are back in town

Detta inlägg försökte jag att slänga upp igår, men nätet var det sämsta jag varit med om så det gick inget vidare. Men men, får väl skriva i presens.

Kom hem från finhotellet igår. Tillbaka från sköna poolen (dock med tre vidriga tyskar ofta sittandes där)

tillbaka från det sköna hänget där det fanns kalas-bra nät

 och tillbaka från TVn som hade typ fyrtioelva kanaler (98 % på spanska) men där jag lyckades knappa fram filmen "Tillsammans", på svenska, med spansk text. Sjukt.



Calle (som skaffat musche) kom och hämtade oss och checkade ut oss. La fram sitt platina-kort till tanten bakom disken och sa "I'm riiich biiiatch!" (Chappelle show...)

Vi for hem till vårat pisshotell (som tydligen är byggt på en 200 år gammal kyrkogård. Inte konstigt att jag hör massa fotsteg i mitt rum om nätterna..) i dundrande fart efter ett snabbt stopp på "Ocean Mall" där diverse Digestive kex inhandlades.

 (Titta till vänster i bilden. En indian!)


Kom hem till det mögel-omfattande och svettiga hotellrummet och la mig i sängen för att äntligen läsa ut "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" (fruktansvärt rolig bok). Jag kände mig extremt utvilad, men samtidigt trött och rastlös men utan orken att göra något. Låg därför kvar och knaprade upp några Digestive kex och försökte få tag i omvärlden via internet. Men som såklart inte funkade. Såklart. Varför skulle det liksom. Någon som tyckte att vi hade det lite för "bra"..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar