måndag 20 september 2010

Lyxhotell.

Nähe? Vad är detta? Inga kommentarer på förra? Jahopp. Var ju mindre kul.
Inget att göra åt det.
Men vet ni vad? Jag är ledig i två dagar och har därmed lämnat Mendihuaca hotell och nu checkat in på lyxhotell inne i staden El Rodadero. Och vet ni vad det bästa är? De har VARMVATTEN! Aldrig trott att jag skulle sakna det så mycket, men det har jag. Gustav fick det i present av Calle när han fyllde år häromveckan. 2 nätter på fin-hotell tillsammans med två pers. Efter mycket om och men valde han oss. Mig och Måns. Mycket trevligt.
Återkommer med bilder och mer skvaller lite senare. Nu ska jag upp till tak-poolen. Kanske man ska ta sig en piña colada?.. Kanske rent av två..?

4 kommentarer:

  1. Ta TRE! Och SAMTIDIGT! Living the dreeeeeam....

    SvaraRadera
  2. Men förresten... Pina colada? Var det det godaste du kunde komma på?

    SvaraRadera
  3. Haha därför jag hört att ananas är bra för kroppsodören.
    Och för "the little guys"..

    SvaraRadera