torsdag 28 oktober 2010

Mycket bra mycket bra

 Känner på mig att det här inlägget kommer bli lite fjantstämpel på, men det skiter jag i för idag har varit en alldeles strålande dag!
Trodde jag inte när jag vaknade i morse lite försent och av en bensindoft. Dom håller ju nämligen fortfarande på med den där JÄVLA fasadrenoveringen hemma. Och nu har dom besprutat väggarna med något konstigt medel som luktar bensin. Hur lång tid ska det egentligen ta?! Dom har ju hållit på sen juli!!
Jaja. Bra dag var det ja.
Hoppar av tunnelbanan och går genom det tomma shoppingcentret vid Globen. Har ont i benen från träningspasset från gårdagen men glider ändå in på kontoret med ett leende. Inte sett min fina plats på 1 vecka. Suttit nu senaste veckan på ett annat ställe och klippt. Men i alla fall. Vad står på mitt bord om inte den här bjässen!

En 27" (!!) LED Cinema skärm! Som ställer om sig för vilket ljus som speglar i skärmen och grejer. Och så har dom flyttat fin-datorn till min plats. Extremt hyggligt. Nu behöver jag knappt mina glasögon när jag ska klippa. Dessutom säger Calle att han har en present till mig och håvar upp dom här från sin väska.

4 olika dofter från Ralph Lauren. En för vilket humör man är på. Väldans snällt! Mer sånt tack!

Sen var det inspelning av Schulman Show som visas imorgon på Aftonbladet.se. Eftersom jag bildproddar programmet så måste man se till att allt finns och funkar i studion. Såklart var alla lampor fel så det behövdes fixas om. Så stegen ställs fram och jag börjar ordna om bland lampor och lyckas såklart skära av halva tummen på någon sylvass takfläktsskydd i taket.

Men inte var jag ledsen. Agneta Sjödin skulle ju vara gäst! Henne som man var så kär i när hon var programledare för "Småstjärnorna" och "Fångarna på fortet". Och en kram fick man också när hon gick! Lycka!
Nu är jag dessutom strax färdiglevererad och ska kila hem till finingen som väntar där hemma.
Bra bra bra bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar