onsdag 3 november 2010

jahopp

Ajajajaj-aj-aj-aj vad länge sen jag blogga. Men jag kanske ska börja köra så här? Vecko-inlägg?
Nää.. Men jag har inte haft så mycket roligt att berätta. Jobba, äta, bajsa, sova.. Samma sak hela tiden.
Idag spelade vi in Schulman Show (som jag BILDPRODDAR) igen förresten. Mycket sköj. Gick bra denna gång med tycker jag. Sitter och redigerar och svär lite över mig själv ibland, men det går bra. Imorn hittar du det på Aftonbladet.se.
Och imorn ska vi på konferens igen! Eller "konferangs" som man gärna säger här.
Denna gång tar vi Viking Line Cinderella-båten över sjön till Åland. Kommer så väl ihåg förra gången. Calle stekte runt och var lite smått irriterad att det var så lite folk på båten. Jeppe, Johan och Dasha bråkade. Dicken somnade. Och jag. Ja, jag var ny i gänget. Men nu är det nytt gäng! Nya människor som ska få testa på att bli supna under bordet av cheferna och deras jävla Fernet. Ueäh..

På fredag kommer jag hem. Eller egentligen inte ens hem. Det kommer vänta en bil på mig som ska ta mig till Linköping på en inflyttningsfest där. Tjoho!

Just ja! Klippte mig igår. Första gången på 2 och en halv månad. Kändes bra. Men det får du/ni se en annan gång.

3 kommentarer: