onsdag 3 november 2010

Ett till

Ja. Passar på att skriva ett till inlägg eftersom jag var tvungen att exportera ut Schulman show igen för att jag hade glömt en namnskylt. Extremt irriterande eftersom jag spenderade förra utexporteringen (tar typ 40 min) med att leta mig in till Ica här i Globen Shoppingcenter. Det tog lite längre tid än vad jag trodde. Här kan man liksom inte gå ut genom dörren och gå direkt ner till icat, utan man måste gå igenom halva aftonbladet, ta trappan ner till entréplan, gå ut till gatan, gå runt hörnet och sen in på icat. Och så måste man göra samma sak på tillbakavägen. Herregud vad jag längtar tills vi flyttar kontoret. Ojojoj vad bra det ska bli.
Och vad blev middagen? Ja.. Detta..

Ser typ lika inbjudande som maten i Colombia.

Nu ska jag titta på Milan - Real Madrid. Upptäckte att vi hade Viasat fotboll kanalen här. Gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar