onsdag 17 november 2010

Sällskap

Vad var det för dag nu igen? Känns som en tisdag, fast igår trodde jag det var onsdag.
Idag spelade vi hur som helst in Schulman Show. Gick mycket bra tycker jag. Plura och Andreas Carlsson (idoljuryn..) var gäster. Trevliga människor. Men jag kan inte sluta tänka på min vän Love när jag ser Plura. Dom är så sjuukt lika fast den ena är väl 20-30 år äldre.
Hur som helst.
Ligger i sängen nu och har precis ätit middag. Firre (som jag lagat!!) och bulgur och hemmagjord remouladsås. Tänk vad man kan med lite guidning. Tittar nu på Sverige - Tyskland med Evelina brevid som tittar på nånting på någon tv-play sida. Vi håller varandra sällskap, även om vi inte sällskapar.

Kanske ser väldigt otrevligt ut, men jag tycker det är rätt skönt när man inte behöver underhålla varandra hela tiden. Dessutom när båda vet om det.
Jaja. Nu ska jag se vidare på när Sverige får spö. För det kommer dom få. Garanterat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar