tisdag 30 november 2010

Ny phone!

Jag är väl kanske sist i Sverige/Stockholm att skaffa sig en sån här rackare, men nu har jag äntligen en också!

Snälla HardHat som fixat. Mycket hyggligt. Kan jag äntligen slippa den där gamla 3Gn. Nu är frågan om jag ska behålla gamla numret eller om jag ska ta och byta till det nya? Det innebär ju problem båda hållen. Antingen sitta och tjafsa med kundtjänst på två olika operatörer, eller behöva göra mass-sms till hela telefonboken om nummerbyte. What to do what to do.

Nu sitter jag och klipper jobbet vi gjorde i Halmstad i helgen. Filmade för redbull igen (nej detta inlägg är inte sponsrat, men får gärna bli det) och deras tävling "Redbull bedroom jam". Där spelade ett riktigt skönt band som heter "Vincent Vicious". Kommer väl slänga upp videon här lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar