måndag 15 november 2010

Måndag

Måndag igen efter en riktigt bra helg. En väldigt flängande helg. Fredagen spenderades efter jobbet på krogen. Först Kåken och sen "Ambis" (som alla bloggare säger..). Där möttes vi av en fylla som jag inte haft på länge. Ajajaj vad svinig jag kände mig. Gjorde klassiska fyllemoment som jag annars aldrig brukar göra. Prata extremt sluddrigt, gå svajigt, hälsa på folk man inte känner, vara otrevlig mot personalen på donken, vara otrevlig mot taxichaufförer, och somna innan jag ens hunnit blunda. Jag vet att det är fjortis att prata om sin fylla, men denna var extrem i mitt fall. Kul!

Lördagen spenderades halva dagen i sängen innan vi for in till Jens och förade innan Håkan på Hovet. Och ja. Recensionerna har rätt. Helt galet. Mycket mycket bra var det. Varm känsla i kroppen när jag gick därifrån.

















Söndagen var Faderns dag. Inte Gud utan pappas dag. Inte mycket mer än så. Lång dag, fast utan söndagsångest. Vilket är ju gött.

Nu kontoret igen. Klippa klippa klippa som gäller. Inte roligare än så. Känner man sig uttråkad kan man alltid kika på Calles blogg och höra sina egna hostningar och grymtningar via livegrejen. Är ju lite coolt. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar