tisdag 26 oktober 2010

Recap...

Sorry.. Eller nej. Inte sorry. Ska inte be om ursäkt för att jag inte hunnit skriva. Eller okej. Lite sorry.
Det är det andra min chef Calle brukar säga när han träffar mig om jag inte bloggat. "Tjena Micke".. "Har du slutat blogga?". Nej det har jag inte. Har bara lite för mycket att göra nu när jag kommit hem. Myyycket jobb. Men det är ju kul. Så länge det inte går till överdrift. Blir ett långt inlägg det här känner jag på mig om jag fortsätter såhär. Så! Jag börjar sammanfatta.

Helgen. Helt underbar helg. Spenderades i Flen, 111 km från Stockholm. Fredagen bjöds det på välkomstdrink och hemmagjord pizza och en fantastisk kladdkaka till efterrätt. Extremt trevligt. Något som jag saknat oerhört mycket. Att bara kunna ta det soft i soffan och dricka whiskey med svärfar.

Lördagen var det fest. Ojojoj vilken fest. Jag som trodde att vi skulle bli ett litet gäng. Evelina hade alltså ljugit om det! Fina fina Evelina. Hört av sig till alla man känner för att styra upp en välkommen-hem-fest. Och OJ vilket skönt gäng det blev. Fasen vad kul att se alla igen. Till och med systrarna hade pallrat sig ner för första gången på 5 och ett halvt år till Flen för att vara med och fira.
Vi lekte hela havet stormar, drack tequila, dansade som aldrig förr och bastade. Ojojoj vad trevligt!


 Kom hem på söndagen och sen var det måndag. En måndag fylld med arbete och klippstuga. Men nu börjar vi komma ikapp. Nu börjar det gå bra. Känns sjukt härligt. Och inte nog med det har jag börjat träna. Köpt fina träningsskor och till och med skaffat kort på Friskis. Extremt käckt!

Nu går vi mot bättre tider. Nu ska allt bli kalas!

2 kommentarer:

  1. Heja micke friskt humör! Du måste skaffa ett pannband. Och svettband. Sen så!

    SvaraRadera
  2. Du e sötare än vad jag e på mitt svettiskort!!!

    SvaraRadera