lördag 23 oktober 2010

Uppe

Nu känns det bättre. Flytt storstaden och åkt ner till Flen. Sov 12 timmar inatt. Behövdes nog. Ladda om batteriet på riktigt. Nu har det gått lite mer än en vecka sen jag kom hem från helvetet. Och fortfarande finns dåliga efterslängar kvar från den resan. Inte bara med jobbet. Jag har fått konstiga märken på mina ben som folk hade fått därborta. Köttsår liksom. Vidrigt! Måste gå till en läkare snarast. Så fort jag hinner. Så fort saker och ting lugnat ner sig.
Men i alla fall. Ikväll ska vi ha lite middag/fest/kul på den s.k "idrottsgården". Ett slags vandrarhem/boende/ställe här i Flen som Evelinas pappa har. Vi ska äta gott och dricka gott och kanske blir det lite bastande och badande (i inte lika varmt vatten som jag blivit van vid). Känns jävligt gött.
Måste passa på den här första veckan (även om den tagit slut) att visa upp brännan och allt annat som förändrats under tiden i Colombia. Det är ju därför man lägger sig och pressar i den obarmhärtiga hettan. För att visa upp för sina nära och kära. Som ett litet pris man fått. Sen att resten av befolkningen som inte känner en tror att man gått och solat på solariet skiter jag i.

Just ja! Schulman Show spelades ju in i torsdags. Premiär igår. Lite sen att lägga upp. Men skitsamma.
Thorsten Flinck och Nemo var gäster. Detta blev resultatet!

2 kommentarer:

  1. Jättekul fest verkligen!! Åhh så fint i Flen att man nästan dog!! Du har verkligen världens bästa tjej!! Men var du tvungen att lägga upp en bild som flashar hela mitt dekolltage!!! Känns ju halvkul!!

    SvaraRadera
  2. Fel inlägg skulle vart till senaste sorry !

    SvaraRadera