onsdag 11 augusti 2010

Predators

Jag, "E","C","T" och "J" såg alltså Predators igår.
Och ja.. Vad kan man säga.. Jag är väl ingen fanatiker av de gamla Predator-rullarna från 80/90-talet, men gillar dom. När Arnold besegrar den första där i Guatemalas djungel 1987. Klär in sig i lera och lurar honom *SPOILER*.

Om man gillar de gamla filmerna (bortsett från Alien vs Predator 1 och 2) och tycker om nostalgitrippar bör man inte ha allt för höga förväntningar på den här filmen. Om man inte har sett de gamla filmerna och vill se denna gäller samma sak. Jag hade faktiskt inte så höga förväntningar på denna.
Förväntade mig (från vad man sett från trailern) egentligen ingenting. Kanske att det skulle vara mycket action, sköna scener med massa pangpang och massa monster.
Så var det väl inte direkt. Eller jo, pangpang var det, men inte direkt nytänkande pangpang.

Men men. Nu ska jag inte sitta och spoila vad som händer, men kort sagt var det väl kanske inte de bästa 1,45 timmarna jag spenderat i mitt liv.

2,5 alkaliska batterier av 5 får den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar