onsdag 25 augusti 2010

Passar på

Passar på att skriva lite här medan jag har nät.
Lever lite i misär. Nätet kommer och går, liksom strömmen. Maten är halvkul och vädret är extremt. Varje morgon dag fram till klockan 4-5 är det kalas-väder. Typ 35 och svettigt så in åt helvete. Men därefter börjar det ALLTID regna och åska och blixtra så in åt helvete. VARJE dag! Helt galet.
Skulle kunna lagt upp bild om jag hade den disken på mig, men det har jag ju såklart inte. Får bli nästa gång. Filmade ett riktigt vackert skådespel med blixtar över havet häromdagen som man skulle vilja lägga upp på något sätt. Men det får bli till nästa gång. Nästa gång jag får nät. Vilket jag inte riktigt vet när.
Men annars då? Har väl blivit lite smalare och rödare. Är sugen på att göra saker. Har nog aldrig känt mig såhär rastlös. Men det löser sig snart! Har lite aktiviteter inplanerade så som att simma med delfiner och rida på stränder. Att rida på stränder, eller rättare sagt gallopera på stränder, är väl en tjejdröm.
Men jag ska fan in till staden och köpa mig en cowboy-hatt tills dess, så jag kan känna mig som Marlboro-snubben. Uppknäppt skjorta, sand i håret, solbränd panna och med en cigg/halmstrå i munnen. Fyfan vad coolt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar