söndag 15 augusti 2010

Myspys

Passar på att summera dagen så här på kvällningen. Evelina ligger däckad i sängen efter att ha somnat framför "Sleepers" på trean. Vi har legat och myst hela kvällen efter att inte kommit på vad vi skulle hitta på. Nu väsnas Batman Forever och hon ligger helt utslagen. Mys!!

Men jaja. Vad har man gjort annars idag då? Ingenting typ.. Eller jo det har jag väl. Men det känns inte så. Vaknade sent och bakfull. Tittade ut mot plasten som omger våra fönster vilket gör att det alltid ser väldigt kallt och mulet ute så vi beslöt oss för att köpa biljetter till "Inception". Klädde på oss och gick ut, hade till och med tagit jackan med mig eftersom jag trodde att kyligt ute. Väl ute möts vi av en varm vägg. Helvete vad varmt det var ute. Lite segt att gå på bio en sån vacker dag tänkte vi, men det är ju trots allt väldigt skön luftkonditionering på biosalonger. Och helvete vilken bra film det var. Helt omöjlig att beskriva och helt omöjligt gjord. Satan vad bra den var. Christopher Nolan - du är en gud.
5 av 5 juccapalmer.

Åkte sedan hem till syster Mimmi som är bortrest och matade hennes katter. Sämsta vakt"katterna" ever. Bryr sig inte ens att en okänd snubbe går in i lägenheten. Kommer bara fram och mjauar och gnider sig mot ens ben. Totalt värdelöst. Men söta.
Resten av kvällen blev myspys bara. Utslagen i sängen med en burgare från Texas Burger Co på hamngatan och film. Mys mys mys. Behöver jag innan jag ska resa iväg!

Nä.. nu ska jag nog kila och kolla pulsen på henne. Ser lite avliden ut faktiskt. Obehagligt.

1 kommentar:

  1. kul att du börjat blogga igen! Har saknat dina detaljerade timrapporter.

    SvaraRadera