tisdag 10 augusti 2010

I brist på annat..

Sitter och exporterar ut filmerna nu.. Helvete vad det är trist. Kan nog vara det tråkigaste man kan göra.
Den som inte vet vad det innebär är att man sparar ut filmen man klippt, vilket tar typ 15 min.
15 minuter där man inte kan göra någonting. Inte fortsätta arbeta, inte titta på det man klippt. Ingenting.

Sitter därför och underhåller mig själv med antingen failblog, feber eller min "nya" favorit
Felsms . Jävligt underhållande.

Hör på den här t.ex.

Till: Moster
Sms: Vet inte om kuken växt eller om jag bättrat på tekniken. Nu får jag till helikoptern riktigt bra. :)
Svar: Du får visa det i Juli på Mias bröllop. :) 
Felsms.com

Extremt kul ju.. Tossig moster..

Vojvoj. Börjar bli trött. Bio ikväll! Predators på Sergel med E, C och T.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar