torsdag 12 augusti 2010

Dagen efter..

Urgh... Kände mig inte pigg imorse/idag.. Ute med Hard Hat igår och käka kräftor. Jävligt trevligt! Jävligt gott! Men det blev nog en snaps för mycket.. Var torr i munnen, skakig och hade en huvudvärk från helvetet när jag vaknade. Men vafan. Lite sovmorgon fick jag. Och Dicken var glad och fräsch och undra varför jag kom in så sent.. Omänsklig är han. Man kan inte vara så dagen efter en sån blöt kväll.
Jaja. Dagen spenderades med att filma lite olika grejer *HEMLIS* :):):) **LOL** *smajl* stjärna stjärna stjärt..

Evelina jobbar sent idag så det blev en pizza  till middag. Jag hatar att köpa pizza själv. Jag känner bara hur andras ögon hugger en i nacken när man går hem med en ensam pizza-kartong. "Jahaja.. Ungkarlen kan inte laga mat själv.. Måste gå till pizzerian för att få i sig något.." eller "Jahaja.. Ska den där unge karln verkligen ha sånt där.. Han ser lite pluffsig ut redan". Walk of shame.

Väl hemma möts jag av en trasig iMac som jag försöker laga. Försöka leka data-support. Fyfan vad jag inte skulle kunna ha sånt jobb. Är påväg att slänga ut fanskapet ut genom fönster. Tur att det är fasadrenovering så att jag inte kan öppna några fönster då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar