söndag 25 april 2010

Studs

Jahopp. En ny dag med nya händelser.
Jag var och såg Bounce med min kära familj och Evelina på Globen. Fy tusan vilken show.




Jag kommer ihåg när jag såg dom första gången. Då hette showen "Bounce - The Score" och visades på Dansens Hus. Och vad jag blev förälskad. Jag började själv dansa Street efter det. Slutade dock efter några år vilket jag fortfarande är sur över. Shit vad kul träning det var. Man kanske skulle börja igen? Tråkigt bara att vara ensam kille på alla träningar, plus att man typ skulle vara tvungen att hoppa in i någon nybörjarkurs för att komma igång och sen tröttna på det ytterligare en gång.
För några år sedan hängde jag i och försäg med min syster på några danskurser. Såklart var jag enda killen, men jäklar vad kul det var. Varför slutade jag då? Jaja.


Efter Bounce lyckades jag övertala familjen att snabbt svänga förbi IKEA, eftersom det inte blev av igår. Jag och Evelina tog på oss springskorna för att på rekordtid få tag i ett par utemöbler till balkongen. Efter lite diskussion kom vi överens om dessa.


Helt ok va? Och priset! 399 för ett bord och två stolar. Taget tänkte jag!
Nu ska bara balkongtyget bytas ut och sen är sommaren välkommen!

Tillägg: När jag ändå skriver om IKEA kan du som nu läser här klicka in dig här och kika! Lite bakomfilmer jag gjorde för nån vecka sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar