fredag 23 april 2010

Dumt

En kort tanke.. Kanske var en dum idé att skapa den här bloggen på en fredag. På en löningsfredag dessutom.
För det vet väl alla vad det betyder? En öl slinker ner, två öl slinker ner, tre öl slinker ner..
Och sen kommer man på den geniala tanken; "ja men just! Jag har ju skaffat en blogg! Kanske ska lägga in ett nonsensinlägg nu bara för att?"

Så kommer det förmodligen inte bli. Brukar ha ganska bra pli på mig själv på fyllan.
Men man vet aldrig. Man får ju lätt inspiration när man tar sig ett järn (säger man så nuförtiden? "ett järn"). Och då är det lätt att man vill dela med sig av den inspirationen på olika sätt.

Oj vilket nonsensinlägg det här blev. Och jag som fortfarande sitter på jobbet utan varken öl eller järn. Förlåt, jag ska bättra mig.

1 kommentar:

  1. Det här kan bli kul. Fram för fylleinlägg!

    SvaraRadera