lördag 24 april 2010

Dagens

Ja nu kom det ett snabbt inlägg direkt efter förra jag vet. Men det skiter jag i.
Jag och Evelina diskuterade lite om vad dagen har att erbjuda.
Hon säger att vi alltid sitter hemma på baksidagen. Hon vill åka till IKEA och köpa nya balkongsmöbler. Det vill inte jag. Det är en fruktansvärt dålig idé tycker jag.
Bakisskakis, huvudvärk, okontrollerad mage. Allt det på ett IKEA. Det är löningshelg, det kommer alltså vara idiotiskt mycket folk.

Jag vill sitta hemma och titta på TV (just nu visas "Cool Runnings". Fruktansvärt bra film) eller spela mitt nyinköpta spel Just Cause 2.

Kan man inte få göra sånt på sin lediga bakisdag?
Eller ska man kompromissa? Åka till Västermalmsgallerian och titta på kläder? Det inte lika långt som till IKEA, dock är det ont om möbler i gallerian...

Återkommer senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar