onsdag 28 april 2010

Nyfriserad

Efter att ha klippt hela dagen var det dags att klippa mig själv.
Ja, eller inte jag ska inte klippa mig själv, men däremot min frisör!
Efter ett antal år av testande hos olika frisörer har jag äntligen hittat en vinnare.
Charlotte heter hon och har en liten salong på Högbergsgatan vid Slussen/Medis.
Här bjuds det på kaffe och alla möjliga samtalsämnen. Det kan lätt bli krystat eller jobbigt att prata med sin frisör. Har ofta velat dyka ner i en Se&Hör eller Svensk Damtidning, men här kan man sitta och snacka om allt mellan himmel och helvete utan att känna obehag.
Och själva klippningen håller dessutom hög standard. 5/5 glasstrutar.

(jaja Hipstamatic är uttjatat men jag tycker om det)

Efter friseringen mötte jag upp "E" som befann sig på H&M på götgatan.
Hittade en nice tröja för 199 spänn och eftersom jag hade pengar kvar på ett gammalt presentkort slog jag till.

1 kommentar:

  1. "Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanligt dag, för Charlotte får va med på en blogg idag, hurra! hurra! hurra!" Hoppas ni får en skön kväll! Tack för idag! /C

    SvaraRadera