onsdag 28 april 2010

Mat

"Nu ska jag blogga om min glass." sa jag till Johan.
"Du bloggar för mycket om mat, tjockis!" svarade han.

Ja, det kanske jag gör. Men vafan. Jag gillar ju mat. Det är en del av min vardag.
Dessutom har jag inte riktigt bestämt mig om vad för inriktning den här bloggen har. Det blir lite av det ena och det andra. En mix av allt helt enkelt! Vänta bara, snart kommer kommer jag stå i skeva positioner och posa med nya kläder inköpta på en dyr butik.

Jaja, tillbaka till glassen. Årets första mjukglass! Inköpt på Jam Jam i globen. Där lägger dom en liten hallongodis ovanpå glassen. Trevligt tyckte jag. Sen att godisen inte alls passar ihop med glassen är ju en annan femma.


1 kommentar:

  1. E (vill inte avslöja min identitet, men kan ge så mkt som första bokstaven i mitt namn)28 april 2010 kl. 19:40

    TJOOOOOCKIIIIIS

    SvaraRadera