måndag 12 juli 2010

Hettan..

Jag håller på att avlida över den här hettan. Jag vet, man ska inte klaga. Men vafan. Man är ju konstant klibbig!
Kunde inte sova inatt just pga det. När jag väl somnade kunde jag knappt vakna eftersom den där jävla pollen gör en helt förlamad runt ögon och så. Man blir helt vimsig och känner sig extremt bakfull.
Ok, jag tog några öl igår, men det var ju VM-final! (mer om det senare, kanske).
När jag väl börjat komma upp och ska fixa mig har min tandborste fått ben och sprungit iväg. Fick smyga till mig evelinas och lånade den.
När jag väl fått på mig allt och lämnar lägenheten och kommer till tunnelbanespärrarna upptäcker jag att jag glömt min plånbok med sl-kortet i.
Jag går tillbaka och hittar den i soffan under en väska.
När jag väl kommer till kontoret är ingen här.
Alla har semester eller är på andra uppdrag. Jag är helt själv.
Och jag har en dånande red bull-kyl precis bredvid mig.
Voj voj voj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar